kukucs33 Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2911
KISPIPI,
Eszerint NaThali a jobbkézszabály alkalmazásának elmulasztását valamely első sárvédő behorpadásával jelezné? Sürgősen hagyd abba az oktatást!! :-)))

A váltókar bólogatása a motorfelfüggesztés lágysága miatt van. Ettől nem veszi át a karosszéria a motor rezgéseit, viszont intanzív gázadáskor ill. motorfékezéskor, amikor a főtengelyfordulatban rövid idő alatt jelentős változás áll be, a motor billen egyet és "magával rántja" a váltót és a váltókart is. Megoldás: finoman kezelni a kuplungot és a gázt - vagy ne tartsd a kezed a váltókaron :-))
Amúgy az 1,4 16V Megane-ban ugyanolyan a jelenség, ha nem rosszabb. Nemrégiben alkalmam volt vezetni egyet és meglepően intanzívebben reagált a váltókar mindenre, mint az otthoni Thalicskában :-)) /nekem még az első szériából való Thalics van/

Előzmény: KISPIPI (2910)