"Creditet: Preferences - Battle Points"
Hát ezt hogy nem láttam, na de most aztán megkeresem! :)
"Az ellenfél oldalán állítsd a "Computer buy"-t "Human buy"-ra"
Jujj ez jó, ezt kerestem, köszi! :)
Közben megtanultam Engineer-el aknát felszedni, s rájöttem, hogy Infantry is jó szögesdrót eltüntetésre (csak lassabban haladnak).
Amúgy Manel nem tartalmaz minden tutorial-t, ez normális? Aztán az is újdonság volt, hogy az egységen jobb klikkre bejövő ablakban lehet állítani bizonyos dolgokat (pl. mérnöknél aknamező felszámolás az egység előtt). Ha jól láttam vmi távolság értéket is korlátozhatok. Miket lehet itt még variálni gyalogság ill. harckocsik esetén?
Ha jól tippelem mérnöknél mindenképp fontos, mert nem mindegy, hogy telepíti vagy felszedi az aknát. :)
Szóval erre véletlenül jöttem rá, bár ki lehetett találni, csak nem gondoltam, hogy itt lehet állítani... (Ezt jól körbemondtam!)
Grafika még mindig idegesít. Egyszerűen nem látom rendesen a terepet! ID flags segít, de amikor több gyalogs van egy mezőn, ráadásul a körülötte lévő mezőn is ez a helyzet, s mondjuk van még aknamező is a közelben, hát nem semmi művészet lépni az egységekkel...
Mitől van az, hogy néha az új körben nem hajlandó lépni, vagy lőni a tankom? Persze nem sérült meg depressziós, mert olyankor érthető...
Talán az ellenfél körében elhasználta a mozgás pontjait? (Következő körben már minden rendben.)
Az is kicsit furcsa, hogy ha lassan lépdesek, nem rögtön egy távolabbi pontra, akkor sokkal kevesebbet tudok lépni. Bár ebben azért van logika (óvatosság = lassabb haladás), de úgy emlékszem PG-ben ilyen nem volt.
Tüzérséggel a Smoke szerintem is jó, sokat használom! Sőt, megkockáztatom, néha többet is ér, mintha az ellent lőném.