Festéktüsszentő H. Benő Creative Commons License 2003.04.02 0 0 76
Dehogynem, én beszéltem róla és ha figyelmesen visszaolvasol, akkor úgy került szóba, hogy a cx kasznija le lett lepényezve :) (Hej, de szépen sikerült ezt leírnom), erre írtam, hogy annak a lepény kaszninak '74-ben volt 0,28-as a Cw értéke, ami egy "kicsit" jó, főleg, ha figyelembe veszed, hogy pl. az opel ugyanezt 12 évvel később csinálta meg.
Egyébként tényleg, nem "szihopata" de Citroën-fan vagyok. Ennek több oka is van, csak példaként az orrmotor-elsőkerékhajtás, a hidraulikus futómű első megvalósítása, a kanyarban beforduló fényszóró és még sorolhatnám oldalakon keresztül azokat a dolgokat, amiket a Citroënnél találtak ki, alkalmaztak először, majd néhány év késéssel átvette szinte minden gyártó.
Emlékszel, talán tavaly jött ki a Mercedes a vészfékezés segítésére nagy nyomást állandóan fenntartó fékrendszerrel? Ez hatalmas újítás, mert nem kell felépíteni a nyomást azaz időt spórolsz. Más kérdés, hogy a DS ugyanezt tudta 1955-ben. Emlegessek még példákat, vagy elég lesz?
Előzmény: Popsi (75)