feruzo
2003.03.31
|
|
0 0
83
|
Sajnos a Nikon szervízben csalódnom kellett!
Végre a barátom feljutott Pestre a (halott) gépével, ám a telefonba tett ígéretet -miszerint méltányosságból mejavítják- kapásból letagadták.
Maradt a kp. ami 48000 Ft. Kérdezem: 1. Ha tipushibáról van szó miért nincs méltányosság.
2. Ha nem tipushiba, mivel a gép semmiképpen nem lehet több egy évesnél -akkor még nem is létezett- tehát garanciális NIKON termék, egy vacak papír hiánya feljogosít a garancia(szavatosság) megtagadására?
Megjegyzem: A Szervízben meg sem nézték a gépet, csak a jelenséget halgatták meg(és hogy külföldön vásárolt) kapásból mondták: 48000 + 2 hónap.
Biztos vagyok abban hogy táppanel a hiba oka(és ez gyári hiba) akkor a NIKON miért nem csinál visszahívást,illetve semmit?
Konzekvencia: Ha külföldön vásárolsz Nikon cp4300-as gépet - ne dugd össze tv-vel! Ha itthon vetted akkor is csak egy évig tedd, mert aztán csúnyán megfizetsz.
|
|