capa Creative Commons License 2003.03.24 0 0 4310
pugt16!

Sajnos, még nem volt szerencsém Mi16-t vezetni. De Mi16 ülésből már vezettem (ugyanis egy ilyen darabot szereltem az SRI-be :-)))

Így csak teszteredményekkel, gyári gyorsulási adatokkal illetve a saját véleménnyemmel tudok szolgálni.

1.9 16V
Modell: MI16 MI16 kat. MI16x4 MI16x4 kat.
Teljesítmény ECE:158LE 147LE 158LE 147LE
Végseb. (km/h): 220 214 215 205
0-100 km/h (mp): 8,6 9,0 9,4 9,8
0-1000m (mp): 29,5 29,9 n.a. n.a.

Teszt:

MI16 kat. (147 ECE LE)
0-80: 6,1 mp
0-100: 8,8 mp
0-120: 12,3 mp
0-140: 16,9 mp
0-160: 22,7 mp
0-1000m: 29,9 mp
végseb.: 217 km/h

Magyarán: reálisnak, sőt talán egy kicsit túl pesszimistának tűnnek a gyári adatok.

2.0i 16V
0-100: 9,8 mp
0-1000m: 30,7 mp
végseb.: 215 km/h

Véleményem: mivel a P306 S16 8,8 mp alatt gyorsult fel egy teszt szerint, és mivel egyébként ugyanaz az áttételezése és a motorja mint az Mi16-nak, valamint a P405 2.0i GRI (a gyári értéknél 1,3 mp-cel jobbat teljesítve!) jobban gyorsul, mint a P306 2.0i XSi, ezért a valós érték szerintem kb. 8,6-8,7 mp lehet a 2 literes Mi16-nál.

Előzmény: pugt16 (4305)