Tegnap előtt írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy "mi lesz már?". Mondanak A-t(csökkentik az árat), vagy B-t(emelik a sávszélességet) vagy elég sokan húznak át a szerződés lejártával (már csak dühből is) más szolgáltatókhoz.
Tulkép úgy fogalmaztam, hogy "az ügyfelek hosszútávú megtartása érdekében" remélhetőleg hoznak valamiféle döntést. Válasz nincs, ami pozitív gondolkodású embereknél azt jelentheti, hogy törik a fejüket valamin. Negatív gondolkodásúnál pedig azt jelenti, hogy le se sz*rnak.
Nem értem miért nem csináljék azt mint más szolgáltatók. Egyfolytában az egyik legalacsonyabb árat kínálják, hogy hozzájuk menjenek az Internetezni vágyók (mostani akcióban is) de akinek pont érvényes szerződése van az meg szívjon. Ha utánaszámolnak, és sokan gondolkadnak úgy mint én, azaz 10 hónap múlva húzok át más szolgáltatóhoz (1 évet írtam alá 2 hónapja) tulajdonképpen többet veszítenek.
Mi tartana vissza attól, hogy olyan szolgáltatót válasszak, amelyik kitart ügyfelei mellett, és a beszerzési árak csökkenésének kedvező hatásából nem meggazdagodni, és nagyot szakítani akar, hanem a felhasználó is jól jár, ő pedig továbbra is megtarthatja a korábban még kedvezőnek hitt profitját.
Azt hiszem undorodom az ilyen üzletpolitikától amit a freestart csinál. Fúj