Grof Creative Commons License 2003.03.15 0 0 103
Nem az ügyintézésről beszéltem általában, mert szerződéskötéskor (személyesen) nekem sem volt problémám velük. Email-ben is el lehet őket érni. Ha viszont éppen a net-eléréssel van probléma, akkor ezzel nem megyünk sokra. Telefonon pedig többször is volt különböző időpontokban, hogy vártam 10-15 percet és végig "a várakozók száma...1" volt, de azt nem hiszem, hogy ennyi ideig beszéltek volna több vonalon is, magyarul nem vették fel a telefont. Amikor a féregtámadások miatt komolyabb kimaradások voltak, akkor tényleg volt olyan, hogy hosszú várakozás után 6-ról 5-re (a számokban nem vagyok biztos) csökkent a várakozók száma, vagyis tényleg használták a telefont, de a lényeg, hogy az ügyfél szempontjából gyakorlatilag használhatatlan a rendszer.

"Egyszeruen nem teheti meg, hogy ne tegye meg:)"
Ez majd kiderül.

Előzmény: sajtosrud (102)