dreco2 Creative Commons License 2003.03.11 0 0 3688
Nem akralak rémiszteni, de ---vagy átéghetett a hengerfej tömítésed is és motor bedolgozik a vízbe. ha ez a baj és le kell szedni a hengerfejet, akkor egy rövid gépmunka sem árt a hengerfejnek, hogy síkba köszörüljék. Legrosszabb esetben gátas a hengerfej(ez nagy baj. ( megjegyzem bízzál benne, hogy nem. Jobban átgondolva, ha termosztát nem nyit ki akkor csak úgy tud a víz elmenni, hogy durran egy cső. azt viszont észrevennéd. Ha viszont nyitott állapotban romlik el akkor nem forr fel a vized. Ha mégis, akkor biztosan a hengerfej körül van a hiba. Arra vigyázz, hogy nehogy hideg vizet önts a hűtőbe, ha felforrtál, bár gondolom ezzel tisztában vagy.

Valaki írt a kipufogóból csepegő vízről. Ne aggódj, kondenzvíz, a katalizátorból. Lehet kezd pusztulni, akkor többet termel. a szabályozott katalizátor kb. 160,000 km-t bír ki, a normál 120.000-t . Ha kezd kiégni észre lehet venni, mert ha egy kicsit meghuzatod a kocsit, igen kellemetlen pöcegödör szagot áraszt.

Ezekre megboldogult autószerelő koromból emlékezem.

Előzmény: peera (3685)