persze, persze. vilagos. a 200Le-s nyer. viszont egy PDTDI nem 200LE, csak 130 mondjuk. Tehat mar le is zarhatjuk a topicot ;).
Azert mondjuk nem lenne szabad egy ekkora legyintessel leirni a TDI mozdonyokat ugyanis hatalmas nyomatekfolennyel birnak, nehol akkoraval hogy az alacsony fordulatszam ellenere jobbak! Te azt mondod hogy LE-kell a gyorulashoz. Akkor nezzuk (az adatok nem pontosak csak hozzavetolegesek):
PL 1
ITR @ 2500 RPM ~ 160Nm = 56LE
PDTDI @ 2500 RPM ~ 400Nm = 141LE
Az attetelek viszont nem valoszinu hogy nagyjabol 3x rovidebbek lennenek az ITR-en, de mondjuk egye fene. Akkoris ott lesz a PDTDI mogotte (en mondjuk tudom, 2000-nel elotte lesz).
PL 2
ITR @ 4000 RPM ~ 180Nm = 101LE
PDTDI @ 4000 RPM ~ 320Nm = 180LE
PL 3 nincs, mivel a TDI nem porog tobbet ;). Es jogosan mondhatod, hogy ki az a hulye aki az ITR-el 5500-alatt kozlekedik ;). Na jo akkor duplazzuk meg a fordulatszamot.
PL 1 V2.0
ITR @ 5000 RPM ~ 160Nm = 112LE
PDTDI @ 2500 RPM ~ 400Nm = 141LE
PL 2 V2.0
ITR @ 8000 RPM ~ 170Nm = 192LE
PDTDI @ 4000 RPM ~ 320Nm = 180LE
Na vegre egy eset amikor az ITR van felul.
Ezzel ellentetben, nem azt mondom hogy egy csippelt PDTDI legyorsul egy ITR-t (MERT NEM!), viszont nagyon gyors, es nem turhetem szo nelkul (es ezt most nehogy sertesnek vegye valaki) azt, hogy a TDI-ket ilyen szinten leirjatok. Kivanom hogy buntessen meg benneketet egy TDI ;). Engem mar 2x megbuntetett (meg stock allapotomban), ugyhogy tobbet nem esem abba a hibaba hogy leirom oket.