:-) Ugy tunik ez a topik tenyleg eleg szivos... ;-)
Kerdesedre azt tudom mondani, hogy ha mar vegkepp nem indul, akkor be lehet huzni az autot. De csak 3. fokozatban illik. A nagy kompresszio miatt nagyon megterheli a procedura a motortarto bakokat, es a vezermuszijat. Ha szijcsere elott allsz, vagy tudod, hogy a szijad nem tul fasza, akkor inkabb nehuzd, mert konnyen elszakad, vagy atugrik, aminek a kovetkezmenyeit gondolom nem kell magyaraznom.
Info minek a dizelekrol? Ha jo allapotban van a motor, egy ido utan nem is fogsz emlekezni, hogy az is van az autoban....
Mas. Az etolaj remek talalmany. Van par langos, hurka, kolbasz suto ismerosom, akik ellatnak olajjal. Az intelmek ellenere en kb 80%-ban keverertem fekete tuzeloolajhoz. Igy nem csak fustolt mint az allat, de kellemes rantotthus szag aradt belole. A ciganygyerekeket alig tudtam lerugdosni a kipufogorol... ;-) Ezt a megoldast kellemes 1/2 evig turte a szerencsetlen adagolom. Az auto nulla fok magassagaban nem nagyon akart beindulni, mert a porlasztocsucsok nem nagyon tudtak porlasztani a besurusodott olajat. Valami rejtelyes okbol kifolyolag az elotoltesem is elmaszott de valami rettenetes mertekben. Eppencsak ment az auto. Ez az uzemanyagszivattyu rovasara irtam a dolgot, de az adagolos szakember megcafolt ebben. Oszinten szolva nem tudom miert. A lenyeg az, hogy az adagolot, es az elotoltest beallitottam, azota ugy megy mint az allat. A fogyasztas ugyan magas egy kicsit, de nem veszes. Cserebe egy bivalyeros autom van. A kornyezetvedelmio vizsgatol feltem egy kicsit, de szerencsere 0.6-os fustolessel atment. :-) Szerencsere jon a tavasz, igy vissza a jo oreg etolajos megolsdashoz. Azt szamoltam, hogy egy honap alatt megkeresi egy hasznalt adagolo arat a motor, ha etolajat eszik.