nikonaprofi Creative Commons License 2003.02.25 0 0 710
>De azért jó, hogy vannak ilyen becsületes kereskedők, mint te.

Köszike :-))))))))))

Egyébként én vagyok a legrosszabb vevő. Engem is próbáltak már meg hasonló indokkal elhajtani valamelyik multi vevőszolgálati pultjától. erre én készségesen kértem a vásárlók könyvét, hogy akkor ott ezt rögzítsük. Persze ilyenkor már volt ideje az épp illetékes vezetőnek foglalkozni velem, azonnal mindent beírtak, amit kellett. és én voltam olyan szemét, hogy ezután is beírtama vásárlók könyvében, és utóiratban jeleztem, hogy problémámat sikerrel megoldották.
mindez azért kellemetlen, mert a vásárlók könyvéből (ami ugye lepecsételt, sorszámozott) minden beírt oldal egy példányát az önkormányzathoz kell küldeni, aki hivatalból vizsgálatot indít, ha kell. Az első példány pedig a Tied, fogyasztóé. a vizsgálat eredményéről, Téged, a fogyasztót, ugyancsak hivatalból kell, hogy értesítsenek. Ha tehát valahol beírtál egy ilyen könyvbe, és egy hónap múlva nem kapsz választ, nagy valószínűséggel az üzlet nem továbbította a panaszodat. ekkor lehet menni a fogyasztóvédelemhez. a mai világban hál'istennek emilben sokminden megoldható.
Tavaly nyáron így csukattam be egy kávézót két napra budaőrsi Tescoban....húúúú de szemét vagyok !!!!!!!

Ui. ha valakit érdekel, leírom bővebben is

Előzmény: babydevil (709)