Így igaz. Én is vacilláltam sokat, mit vegyek az PuntoIIS (8V) után:
Egy felszerelt Puntot 2,5-2,7-ért vagy egy alap Astrát 2,5-ért vagy egy Stilo Actualt 2,99-ért vagy egy Toyota Corollát 3,4-ért.... és így tovább.
El kell dönteni, mennyiért akarsz autót. Ha 3 milliót szánsz rá, ne vegyél Astrát. Szerintem a 2,5 réális ár érte a szegényes felszereltség és a viszonylag gyenge motor mellett is. Felszerelve egyszerűen nem éri meg az árát. Az 1,4-es VIVA alapban sem a 3,05-öt. Ezért az árért a Fiat Stilo jobb 1,2-es motorral légkondit, 6 légzsákot, ABS-t, TCS-t Fedélzeti számítógépet és egy csomó egyéb extrát ad, amiért az opelnél kemény pénzeket kell fizetni - vagy nem is rendelhető.
Az Astra NJoy 1,4 sem éri meg a 3,85-öt. Ezért az árért már sok jó gépet kapni, biztos nem Astrát vennék.
Más: szerintetek ha az Astra gyenge az 1,2-es 16 szelepes ECOtec motorral, akkor az Astra F nem volt gyenge az 1,4-es 60 lovas elavult Kadett motorral? Mégis -igaz anyagi okok miatt - a legtöbb magyar azt vette még tavaly is.