Satine!
A maldív-topicban már találkoztunk, ahol leírtam, hogy nekem is voltak negatív tapasztalataim a Winair-rel kapcsolatban. Nem válaszoltak a leveleimre, de gondoltam, talán azt hiszik, hogy hülyítem őket, mint a bombát bejelentők. Aztán amikor személyesen voltunk, nagyon kedvesen fogadtak bennünket, s ha van hely ott, ahova megyünk, szerintem mi is elégedettek lennénk. Szóval lehet, hogy csinálhatnának jobban valamit, de azért emiatt topicot indítani túlzásnak tartom.
Velünk se úgy történt minden, ahogyan kellett volna, de ennél sokkal rosszabb dolgok is történhettek volna. Pl. rosszul foglalnak, kint hagynak stb, ÁTVERNEK !
Pl. mi befizettük az előleget az útra, s nem lévén hely, szó nélkül visszaadták a pénzt.
De ez is lehetett volna rosszabb. Mi van, ha nem adják vissza, kötözködnek, hogy más útra is érvényes, vagy mit tudom én, egyes emberek leleményessége határtalan. Más kérdés, hogy a szerződés alapján nem sok esélyük lett volna, de akkor is lehettek volna erőszakosabbak is.
Szóval ne haragudj, de szerintem a Ti esetetek is átlagos,olyan mint a miénk, csak nálunk nem lett a Valentin-nap elrontva vele. Gondolom ezért húztad fel magad rajta.
Sajnos ilyenek vannak, de ennél sokkal nagyobb balhék is előfordultak. Biztosan emlékszel, amikor több mindenki kint maradt Görögországban, vagy pocsék szállást kaptak, s ekkor már a pénzük bánja+képzeld, akinek ez a nászútja. Valentin-nap lesz még, de nászút...
Az, hogy nem küldik az ajánlatot, az inkább butaság vagy trehányság, de a főnöküknek nagyobb probléma, mert Te megteheted, hogy elmégy máshova. Ők viszont elveszítenek egy üzletet.
Talán nincsenek a dolgozók kellően motiválva.
Úgyhogy fel a fejjel, s fordulj máshoz!
(Mellesleg én is voltam egy másik helyen, múlt hétfőn, ahol ígértek egy e-mailt a hét végére vagy e hét elejére. Hát...szerda van. Várok.
Hidd el vannak ilyenek, már más területen is tapasztaltam, hogy néha nekünk kell könyörögnünk, hogy hadd fizessünk már valamit.
Azt mondom, ez legyen a legrosszabb tapasztalatod!