v__tibor Creative Commons License 2003.02.13 0 0 2581
Igen, sajnos ez van. A rádió két szélső érték között (1. járó motor mellett a rádió kifogástalanul működik, 2. kikapcsolt állapot) álló motor esetén már többféle jelenséget produkált: az általad leírt ki-be kapcsolástól a felhangosodásig ("nulla" hangerőn is szólt), amiken csak egy gyújtás ki-be (kvázi reset) segített. Ezért használom úgy, hogy a gyújtás vezérli a rádió be-ki kapcsolását: ha megy a motor szól a rádió, ha leállítom kikapcsol, külön nem szoktam nagyon a power gombot izgatni.
Ha már gyújtás. Jobban zavar más elektromos részek gyújtástól való függése pl.: féklámpa, szivargyújtó. Ez utóbbi a telefontöltő miatt szerencsétlen, mert egy ilyen gyújtás ki-be esetén a töltés újraindul, amit nem igazán szeret a legtöbb telefonakksi. Nem beszélve más, szivargyújtóról működtedhető ketyerékről. Az biztos, hogy pl. kempingezéskor nem fog az ember kinyitott ajtókkal zenét hallgatni a gyári Thalia-egységgel, hacsak nem rohangál 20 percenként a kütyühöz. Mindemellett jó ez a fejegység, s a tegnap átlépett 10000 km-t így is kellemesen hajtottam végig az eddigi fél év alatt.
Előzmény: iMre (2579)