1961-ben (azóta persze voltak átszámozások):
19: Celldömölk-Fertöszentmiklós-OH (FHÉV)
28: Zalabér-Sárvár
31: Szabadbattyán-Tapolca
33: Tapolca-Keszthely
33a: Keszthely-Balatonszentgyörgy
34: Mór-Pusztavám
34a: Bodajk-Balinka
51: Hidas-Bonyhád
52: Fonyód-Kaposvár
53: Siófok-Kaposvár
54: Kaposvár-Szigetvár
55: -
56: Kaposmérö-Középrigóc
57: Balatonszentgyörgy-Somogyszob
58: Somogyszob-Barcs
59: -
63: Pécs-Harkányfürdö
67: -
68: Godisa-Komló
69: Villány-Magyarbóly
72: Veresegyház-Gödöllö
73: -
74: -
79: -
83: Mátramindszent-Mátranovák/Homokterenye
91: -
93: - (a térképen nincs rajta, de ettöl még lehet, hogy a diósgyöri vonal)
96: Nyékládháza-Tiszapalkonya
97: Kazincbarcika-Rudabánya
99: Sajóecseg-Sajóbábony
104: Püspökladány-Szeghalom
122: -
123: Szolnok-Lakitelek-Kiskunfélegyháza
124: Mezötúr-Túrkeve
131: -
132: -
133: Békéscsaba-Kötegyán-Vésztö
134: -
137: -
138: -
139: Orosháza-Mezöhegyes
141: az 1978-as megszünéskor Cegléd-Hantháza, 1961-ben 145
143: Hetényegyháza-Kerekegyháza
144: -
Akkoriban még léteztek 155 fölöttiek is:
156: Szöreg-Vedresháza
160: ma 150
161: ma 151
161b: Solt-Dunaföldvár
162: ma 152
163: ma 153
164: ma 155
165: ma 154
166: Bácsalmás-Csikéria
167: Bácsalmás-Ólegyen
168: Baja-Gara
169: Baja-Hercegszántó
Megjegyzés: a felsorolt vonalak között vannak olyanok, amelyek 1961-ben már tkp. nem üzemeltek, emiatt nem volnék benne olyan biztos, hogy az 1961-es évszám igaz, nem jelöli pl. az érdi összekötöt, amit 1958 végen helyeztek üzembe, viszont rajta vannak 1959/60-ban felszámolt határmenti zsákvonalak.