Csak hogy Waix is örüljön, írok egy kicsit a tömegközlekedésről.
Megint összehoztam egy 120ezres várost, de sajna csúnyábban festett mint az első volt. Már akkora volt a légszennyezés az utcákon, hogy parkokkal semmire sem mentem, úgyhogy belevágtam a metróba. A fenntartása nem olyan vészes, $20 , ami húzósabb az a megépítése. A felszíni forgalmat vettem alapul, amerre dugó van és nagy a füst, azok az utak mentén húztam a metrót. Az állomásoknak könnyű volt helyet csinálni. Én a légszennyezés megjelenésével elkezdtem parkosítani, így mostanra minden útkereszteződésemben volt ledózerolható park. kb. 30-40 megállót raktam le, és majdnem $250.000-ba került. A forgalom javult, de a levegő még mindig nagyon sárga. A forgalmasabb útvonalakon duplán telítettek a járatok, 2000 helyett több mint 4000-en használják.
Nagyon nagy javulást nem vettem észre, talán mert még nem dugult be teljesen a forgalmam, de ettől most megmenekültem. A hasznom viszont nagyon visszaesett, nem tudm mikor kerülök megint vissza másfélmillióba:)
Szerintem csak akkor szabad metrózni, ha már nagyon bedugultak az utak, elötte falja a pénzt.
De ami még jobb megoldás: A különböző zónákat minél jobban keverni, ha a lakóknak nem kell sokat utazni boltba, munkahelyre, akkor sokkal kisebb a forgalom, és ez nagyon meglátszik az én városomon is. Na mára tényleg befejeztem. bye