Megjött a Matáv számlám (új formátum) rajta meglepetésként egy 3 ezer Ft-os hívás (8. díjzóna (R2)*) később kiderült Liecheisteni tel szám. Sose telefonálunk külföldre, nem hogy Liecheistenbe.
Hívom a 1212-t, mondja a hőlgy látja szoktunk internetezni, ez nem beszédhívás, hanem „nemzetközi szoftver”. Elmegy megnézni milyen szám, visszajön, nincs itt a kolléga aki meg tudja nézni. Kérdem mi az, hogy nemzetközi szoftver? Nem szól semmit, (lehet, hogy ő sem tudja, csak „jól hangzik”) Majd elkezdi szajkózni: ez nem matáv hiba, ez nem matáv hiba, biztos rossz helyre kattintottunk az interneten. Modom nem kattintottunk rossz helyre, észrevettük volna. Kérdem hogy lehet reklamációt beadni, de nem mondja csak azt, hogy beadhatok reklamációt, de nem matáv hiba, nem matáv hiba. Aztán nem tudom már mit mondott, de úgy felbosszantott, hogy kiabálnom kellett vele, pedig nem szokásom. Végül azt mondta küld egy hívásrészletezőt, a rajta lévő címre írásban beadhatok reklamációt, majd gyorsan bontotta a vonalat.
Nem tudtam meg azt sem mit jelent az (R2)* Most várom a részletezőt a cím miatt. Itt tartok.
Járt már így valaki?