lala10 Creative Commons License 2003.01.30 0 0 11
Nekem is volt dolgom tavaly a Suzuki Ász-szal, de még Suzuki Alsó-nak sem nevezném őket.

Elvittem az autómat egy első sárvédőcserére és fényezésre. A munkafelvevő már a kezdettől fogva magasan hordta az orrát, mint a szakma kivállósága. Kitöltetett velem vagy kéttucatnyi papírt, mert KFB-s kárrendezés volt. A bürokrácia netovábbja volt, hogy újra és újra írhattam az autó adatait az általuk kitalált nyomtatványokra.

Otthagytam az autót és kérdeztem, hogy mennyi ideig tart. Azt mondja nekem, hogy 4 nap. Mondom ne nevettessen már ki, ez a munka 2 nap alatt bőven megvan. Ismételten elkezdte a szakértelmét fitogtatni, s kiegyeztünk, hogy 3 nap múlva érdeklődhetek.

Érdeklődtem, nem volt kész. A leadástól számítva 5 nap múlva jelezték, hogy kész van. Kimentem átvenni, s helyből látom, hogy a világos metálkék autóm új sárvédője enyhén szólva szilvakék árnyalatú. Mondom neki, hogy ezt nem veszem át, nevetséges, hogy egy szakszervízben elrontják a színt. Próbált meggyőzni, hogy az a szín tökéletes, s csak attól függ, hogy milyen szögből nézzük. Egyszóval otthagytam az autót. Pár nap múlva elismerte, hogy rossz a szín, de csak azért, mert a gyár hibás színkódot adott meg. Persze ez hülyeség, egyszerüen a szar festéket használtak, s nem lett jó a szín.

Pár nap múlva hív a fazon, hogy már jó a szín, mert a gyár szakértőivel sikerült kikevertetni a festéket. Jót röhögtem ezen a hülyeségen, de elmentem megnézni. A szín akkor sem volt 100%-ban jó, de még elfogadható volt. Alaposabban megnézve a fényezést kiderült, hogy az egyik helyen egy szőrszál, míg a másik helyen egy kis por került a festékréteg alá. Újra otthagytam az autót, s jött a következő fényezés.

Végül az utolsó fényezés jó volt, de kb 2 hétig szervizben volt az autóm.

Az ügyet megírtak a Suzuki gyárnak Esztergomba, s nem találjátok ki mi volt a válasz.

"Semmi közük a szakszervízek munkájához, tegyek panaszt a szerviznél. S további balesetmentes közlekedést kívántak."

KÖVETKEZŐ ESET:

Hátolról belémjött egy barom teherautós piros lámpánál. Szerencsére nem történt nagy baj, mert megpróbált kikerülni, s csak az egyik hátsó sárvédőm és a lükhárítóm bánta.

Nosza, Suzuki Ász leszerepelt, vigyük az autót az M7 Laslo-hoz.

Biztosító is és a szervíz is megállapította, hogy sárvédő és lökhárítő csere, fényezéssel. Kikalkulálták a 150 eFt-s árat, s a biztosító bólintott, hogy OK.

Megbeszélem, hogy mikor viszem az autót, s megjelenek a kért időpontban. Eredetileg azt mondták hogy 2 nap alatt megvan, de most már inkább 3-at mondanak.

3 nap múlva telefonálnak, s közlik velem, hogy még kell 2 nap. Nem értem, mondom mit vacakolnak annyit. Kis idő múlva visszahívnak, hogy 1 nap múlva mehetek.

Megyek az autóért, megnézem, s lássatok csodát, a sárvédőt kikalapálták, a lökhárítót meg alapozatlanul lefújták. Persze jó üzlet lett volna Nekik, ha bejön, mert kb. 50 eFt-ből kihozzák, s a biztosítótól legombolják a 150 eFt-t. Az autót elhoztam, s most szívni fognak remélem, mert egy fillért nem kapnak remélem. Az ügynek még nincs vége, mert a biztosító azt várja, hogy vajon milyen számlát fognak benyújtani.

Szóval mutasson nekem valaki egy tisztességes szervízt, ha tud. Persze lehet, hogy tud csak az nem Mo-on van.

Üdv
Lala