Tie Creative Commons License 2003.01.30 0 0 2
Hát, ha öregurasan autózol, akkor elég az 1.6os.

Ha fiatalosabban, akkor azért nem árthat az 1.8.

Egyébként ha megvolt a dugattyúcsere, az ecotec motorok akkor is elkezdik enni az olajat olyan 120ezer km után. A vectra előtt egy 1,6-16v astra caravanom volt, 140e km-rel, 1000km-en egy liter olajat megivott, de ettől eltekintve az égvilágon semmi baja nem volt. 150-160 körül a lambda szonda megadhatja magát, vagy ami még ugyanolyan tüneteket produkálhat, mint a lambda szonda halála, az az, hogy telemegy addígra a tank dzsuvával, és a benzinszivattyú felszippant egy kis trutyit is, és amig a szmötyi nem "esik le" a szivattyúról, addíg az elektronika letiltja a motort. A szervíz erre a hibára a komputeres vizsgálat során azt szokta mondani, hogy lambda szonda, de nem mindíg igaz.

Egyébként nem rossz gép, a váltója egy picit darabos, de nekem spec. bejön, érezni, hogy mikor hol a váltó, nem lehet félreváltani. A gázra kicsit lustán reagál, de ez az ecotec 16v motorok sajátja. Álló helyzetben ha csak egy pillanatra nyomsz egy fröccsöt, akkor a motor akkor ébred, mikor a lábadat már le is vetted a pedálról. :)

Alsó fordulatokon egy picit nyomatékszegény a motor, úgyhogy egy picit nagyobb gázzal kell indulni vele, pörgősen kell vezetni a gépet. Egyébként a futóműve szerintem jó, nagyon bírja a strapát. Egy picit talán "közvetlen", néha erősen hozza az úthibákat, érezni, hogy mi van a kocsi alatt, de stabil. A fogyasztással én személy szerint nem barátkoztam meg még most sem. Városban elég nehéz 9 liter alá vinni, a normális autózással inkább 9.5-10 a fogyasztás. Pályán 7-8 között eszik, de ha tolod neki, 160nal mész, akkor 9et is bekap. Városban klímával nyáron a dugóban én hoztam vele össze 14literes fogyasztást is, de az már nagyon extrém volt. A hajtós autózással (3000fölött tartva a fordulatot) városban olyan 10-11 körül eszik. És egy kis érezhető "presztízse" már azért van a gépnek. Egész könnyen beengedik, előzékenyebbek vele a népek.

A csomagtartója egész nagy, csak szarul "berendezett", és nagyon mély (a négyajtósé), nagyon be kell hajolni, ha valami begurul, és a rakodónyílás sem valami jól eltalált. Az ötajtósé már jobb, azt jól lehet pakolni a nagy nyílása miatt.

Előzmény: Törölt nick (1)