Sziasztok!
Köszi mindenkinek! Ha valaki bárhol tud még ilyet,csak írjon! Nem akartam elhinni,hogy Csehektől előbb kapok visszajelzést,mint Magyarországról! Onnan egy kedves Petr nevezetű már írt,neki egy gyönyörű MK I-es gépe van,abban a Lavaorange Metallic színben!
Az idő elhaladtával már elég sok infót összeszedtem a gépről! Javítani nem vinném sehová, hál isten megvan szinte minden eszközöm hozzá, magam javítom majd,ha tényleg törött gép lesz belőle!
Mivel a gép elég radikális,emiatt sokaknak be sem jöhet! Dagadtak nem tudják használni,mert nem tudnak beleülni! (Márpedig sok dagadt van a gazdagok közt!)
Semmilyen extra sincs az autóban,ami a játékos kedvű gyűjtőket is elriasztja! A sok pénzzel ellátott,ámbár nem ésszel megáldott egyedek cicababái is csak roppant kínos testhelyzetben tudják elhagyni a verdát,így a cicababák bizti,hogy elleneznék a vásárlást! (Márpedig még mindig sok a "muffvezérelt" egyed!)
Engem meg csak azért is érdekel,mivel 10 éve a súly ellen kűzdök (nem a sajátom ellen!!!) és egy normál széria gépen súlyt csökkenteni roppant demoralizáló,mivel a velejében van elrejtve a súly,és onnan nem lehet kiszedni! Soha sem szerettem az optikai tuningot,ami szememben inkább csak felesleges súly,de az autód semmivel sem fog jobban menni! (Nevetséges spojlerek,dekorcsík,látszat légbeömlők,stb...)
Amúgy meg megígértem fiamnak,hogy veszünk egy versenyautót! Az ígéret pedig szép szó,...
Amiket láttatok,azok a régiek voltak,vagy már az újak?
A réginek egyrészes üvegszál az eleje,kerekebb,elöl a lámpája csak "egyszemű",hátul körlámpás,normál esetben egy sárga,mellette egy piros!
Az újnak többrészes az eleje,nagyon nyújtott felfelé a lámpája,a burkolat alatt több lámpa helyezkedik el,és hátul olyan "Ferrari" stílusú a körlámpája,benne van az index,a másikban meg a tolatólámpa,de amúgy kivülről pirosnak hat!
Köszi: Yasec