Asszem topic átnevezésre lesz szükség. Öngyújtó 22 vs. 3 számjegy :-)))
Bizony, bizony az tényleg nehezen esik le pár "terepjárósnak", hogy a bazi széles gumik utcai majomkodásra megfelelőek, csak terepen nem a legelőnyösebb. Ha lenne cégem biztosan autós kiegészítőket forgalmaznék (kék led, kályhacső kipufvég, ja meg a nagy kedvencemet a 4 pólusú gyertyát, sportlégszűrőt). Ezek a rohadt gyártók kihagyják a verdákból ezeket a csodákat, mindent megtesznek minél gyíkabb legyen a masina:-)
Barom nagy divat volt a 80-90-es években a Simsonok endurósítása is. Számomra rejtély mitől lett enduró a csopper kormánnyal, meg a terpesztős, fent bűzölgő kipufftól, de hát boldog-boldogtalan ilyet akart. Ez az amit nem lehet megmagyarázni, meg fölösleges is, aki akarja csinálja. Csak utána ne akarja mindenáron megmagyarázni, hogy ez mennyire fasza, ennél nincs jobb.
Persze néha a gyártók is rátesznek egy lapáttal, pl.: Cagiva Mito 125 150-es hátsó gumival, vagy ZX-12 200-as rettenet.
Zippo, szerinted melyik jobb választás egy fiatalabb (92-96) 400-as, vagy egy vénebb (87-90) 500-600-as négyhengeres? Mert lehet, hogy eljő idén a nagy pillanat...