Már megint kapkocc, Kombinátor!
Amitz itten taglalsz, az ottan hibádzik, hogy azt sem értetted meg, amit kritizálsz. Te azt bizonygatod, hogy vannak reménytelenül gyagya tanulók ( vannak, de nem igaz, hogy ennek a vizsgán kell kiderülni...) - én meg arról írtam, hogy a pedagogusok zöme hárítja a problémát, - megbuktatja a gyereket és azt moindja, hogy a gyerek kudarcot vallott, - jóllehet ő vallott kudarcot, de ez fel sem merül benne.
Mint amikor nem tervezel meg rendesen mondjuk egy melót, aztán az anyagra meg az alkatrészekre próbálod kenni a működésképtelenséget, jóllehet te nem végezted el rendesen a munkádat. Ez nem zárja ki, hogy ezer esetből egyszer ne az alkatrész legyen hibás...
A Kádár rendszer iskolarendszere azért volt jobb a mai állapotoknál, mert akkor más volt még a társadalom, érték és kitörési pont volt a tanulás, jutott rá pénz, volt benne stabilitás és nem volt szerepe helyi szinten a politikának.
És az iskolaigazgatót nem a falu fűszerese nevezte ki, hanem a szakmai pályája alapján került kiválasztásra.
A mi kis fatornyos falunkban a pedagogusok bár alulfizetettek, de megbecsültek voltak. Ma meg rabszolgák, akik rohannak az egyik pénzkereseti lehetőségből a másikba, - de a diákra nem jut sem idejük, sem energiájuk . Ennyi a haladás kb.
Kombinátorom, - az élet nem egyszerű...
:O)))