hatha valakit erdekel, 20 honap tapasztalatai, hosszu regeny kovetkezik:
penteken voltam szervizben 20 honap es 28000 km utan.
uhum...
merleg: 1 db szakadt motortarto bak, 2 db szakadt ablaktorlolapat(eskuszom, hogy nem toroltem vele jeget, bar en nem vettem eszre, hogy szakadt :)), 40 %-os elso es 90 %-os hatso fekbetetek(ez szvsz elegge egyenfuggo), bal feltengelynel olajszivargas(grrrr), elfekezett j.h. teli gumi(hulye kezifekes kanyarok :)), bal also gombfej enyhen log. Ez nem is lenne olyan szornyu ennyi ido utan, ha nem lettek volna az eltelt majd 2 evben a kovetkezok(persze 1. ev letelte utan, akkor mar nincs gari, de "a beepitett alkatresz 80 %-at ok fizetik", naja csak munkdijban meg vastagon kiszamlazzak): csomagterajto kozponti zar motor csere, futomotor javitas, ajtohatarolok meghuzasa harom alkalommal(b+, mar majdnem konyorogtem, hogy tegyenek mar fel 4 onzaro anyat, dehat jott a kovetkezo szoveg melyet tobbszor emlitettek az elmult boldog idoszak soran: "ha a ronyo ilyen alkatreszt hasznalt fel akkor az a tuti oda, cserelni nem szabad"), kormany bajuszkapcsolok felfogatasanak meghuzasa ketto alkalommal(fel ora utan kitalaltak, hogyis kell szetszedni), reklamaciok a hiresen pocsek gudjir gt 2 (made in torok, tudom-tudom a kocsi is) gumik miatt elutasitassal(ha a ronyo stb...).
Vegulis nem olyan rossz, bar egyszer-ketszer rajuk tudtam volna boritani az asztalt. :)))
Bocs ha hosszu volt...