A Suzuki Ász nem hiszem, hogy jobb, vagy rosszabb lenne... Én is ott vettem, és az első szervizEKnél csak tébláboltam, azt sem tudtam, mit kell csinálni, meg hogyan.
Valóban van ott néhány igen arrogáns, faragatlan tuskó - ami szerintem éppen elég baj. Főleg, hogy ők foglalkoznak a vevőkkel. De az utcáról beeső alakok csak a bajnak vannak, mikor ott vannak a cimborák, akikkel mennek a jó boltok.
Ugyanakkor a szerelők között beszéltem meglepően értelmes, intelligenssel is, aki igen pontosan, részletesen elmondta, hogy mi van ha ezt akarom, mi van ha mást.
Nem tudom, milyen lehet egy jó szerviz, de el tudom képzelni (A Suzuki Ász az ott dolgozó normálisak ellenére sem ilyen).
Nekem egyszer a motortérben felejtettek (???) vagy (!!!) egy kétliteres üdítős műanyag palackot. Már nem emlékszem miért, de mikor eljöttem, pár száz méter után megálltam, felnyitottam az elejét, és csak csodálkoztam...
Legutóbb meg kifelejtettek négy csavart - végül is nem esik szét tőle. Mikor feltették a vonóhorgot, a csomagtartót szétszedték, és az oldalán vannak műanyag biszbaszok. Azokat nem csavarozták vissza. De legalább már tudom, mi zörög.
Meg mondjuk, nejlont sem tesznek az ülésre, kormányra, mikor szerelnek, pedig szvsz a Suzuki ezt előírja.
(Egyáltalán, típustól elvonatkoztatva, hol van jó szerviz, ahol nem nézik hülyének az embert egy egyszerűbb kérdésért. PL. hogy hova álljon?)
e