kettőötegy
2003.01.12
|
|
0 0
7
|
Hello!
Na azért örülök, hogy a bővebb leírásból kiderült nagyjából, hogy mire gondoltam. Szó sincs arról, hogy minden chopperes menjen a p-ba:-)). Az endúróknál igazán a túraendúrókra (Transalp,Africa Twin,Varadero,stb.) gondoltam, mivel ezek valók ténylegesen úgymond túrázásra. Az igazi endurók meg a vad terepezésre.
A chopperek világát szerintem nagyon megosztja a H-D-hoz való hozzáállás. Tényleg hihetetlen, hogy úgy tudnak eladni , mintha valami fantasztikus különlegességek lennének. Olyan nimbuszt kialakítva, hogy aki még életében nem látott Harley-t, az is elhiszi. Meg kell adni ma a H-D igen csak fel van futtatva még nálunk is. Szerkezetileg "ezeréves" konstrukció annak minden hibájával és mégis, aki HD-t vesz annak minden pénzt megér. Ott vannak a japánok is, de mindig ott van a lekicsinylés, azért ez még se HD. Pedig a japcsi motorok azért igyekeznek valami újat is mutatni. Terjednek a cruiserek is, hát ezek télleg tekintélyt parancsoló motorok, úgyhogy aki nagyra vágyik itt megtalálja számítását.
Azért nekem nehezemre esne állandóan nyugisan gurulgatni. Még ha túrázik az ember egy kis kanyarvadászat, gyorsulgatás, gyorshajtás(?) belefér. Néha autópályára is rá kell menni, vagy gyorsforgalmira (főleg ha külföld a cél) én meg nem szeretem különösebben, ha 120-nál már csak a légellenállással küszködöm. Már egy MZ-n is elég tornászni a tankon. Nem egy rossz találmány a fejidom, vagy egy teljes burkolat. Még szar idő esetén sem hátrány. No meg ott lenne a rengeteg króm pucolgatása, és az a rengeteg küllő...:-))
|
|