Törölt nick Creative Commons License 2003.01.01 0 0 42
NAGYON OFF:
"Szóval, nem biztos, hogy a "puha szar" futómű hamarabb száll el egy kanyarban, mint egy hagyományos rugós, sőt. A régi szakadt automata 1.6-os kocsimmal kanyarban szoktam alázni mindenkit, mert egyenesen semmi esélyem, de kanyarban a puha szar futóművemmel gyorsabban tudok kanyarodni, mint egy acélrugós kocsi."

Csak ezt látnám már egyszer! Itt annyira dicséritek minden topicba (hátha valaki elhiszi), de eddig mindegyiket ott hagytam a francba, pedig soha nem én kezdtem a nyomakodást csak felvettem a kesztyűt. Egy Xantia Activa vagy egy C5 esetleg biztos jó lehet kanyarokban is, de egy aktiv vezérlés nélküli Citroban eddig csak a hányingerem indult meg. Baromi kényelmesek (kaverom volt XM-je pl.), de azt a billegést egyszerűen a belem nem képes elviselni, a fékre lépésnél jelentkező fenék felemelésről ne is beszéljünk.
Ja igen és annak az XM-nek a diesel motorja minden volt csak megbízható nem, igaz az egész autó nem volt egy örökös darab.

ON:
Pár évvel ezelőtt sokat ültem egy diesel Opelben (Isuzu motoros volt a drága) és nagyon meg voltam elégedve vele. Iszonyú jól ment és csak 1.7-es volt. Az akkori Opel dieselről viszont lebeszéltek. Érdekes módon abban az időben két gyártót neveztek meg, ha dieselről volt szó: Peugeot és az Isuzu. Tudom, hogy ez nem fog tetszeni a PSA fanoknak akik szerint a más által gyártott dieselek nem is motorok.:))) Igaz én is védeném azt az egy dolgot amiben kitünik az általam preferált márka.:)

Előzmény: Festéktüsszentő H. Benő (37)