Bandi-T Creative Commons License 2002.12.28 0 0 237
Én eddig gyakorlatilag csak egyedül fejlesztettem, csapatban nem, úgyhogy igazából nekem végképp nincs alapom belekotyogni. :) Ugyanezért hajlamos vagyok egy kicsit naív perspektívát felvenni.

Mekkora csapatról, milyen méretű projektekről lenne szó, és mennyire értelmes a megrendelő (cég)?

Szerintem nagyon fontos egy jó szervező és egy jó analyst; ők először is megpróbálnak a megrendelőnél felállított, az információáramlást akadályozó szervezeti korlátokon áttörni, és minél több helyről minél több információt begyűjteni a tényleges feladatról. Ha buta a megrendelő, akkor nem a megfelelő embereket ülteti le a fejlesztőcéggel való tárgyaláshoz, hanem valakit, akinek csak egy kényelmetlen feladat az egész, és nem megoldást akar, csak túl akar lenni rajta. Vagy egyszerűen csak nem látja az előnyeit az informatikai rendszernek. Ilyenkor a szervezőnek (vagy ügyfélkapcsolatosnak ha van ilyen külön) túl kell verekednie magát rajta, és az analystet az arcvonal mögé kell juttatnia, hogy ő ott hatékonyan tudjon felderítőtevékenységet folytatni. :)

Előzmény: despil_hun (236)