Cifu Creative Commons License 2002.12.17 0 0 8856
Skacok, ismét kellen egy kis segítség :)))

A gond a következő: az OFPEC-en találtam egy jó kis megoldást arra, hogy ne hagyja el minden jótét lélek a kiszabott játékteret - ám nem igazán akar működni nékem...

A téma így nézne ki:

Trigger 8 (ha jól értem, ez csupán azt határozza meg, hogy mely terület legyen biztonságos)

X: 450
Y: 250
Angle : 15
Activate: by Anybody
Text: Safe Zone
Name: SafeZone

Trigger 9 (ez lenne a Nuke Zone, az a triger, ami megsebezné azt, aki elhagyná a Safe Zone-t. A műküdése elméletben: ha valaki kilépett a biztonságos területről, megsebzi (+0.2 Dammage), majd a Trigger kikapcsolja magát)

X: 2500
Y: 2500
Activate: by Anybody, Repeatedly
Text: Nuke Zone
Condition: KillBastar
Activation: BastarList = thislist - list SafeZone; "_x setdammage (getdammage _x) + 0.2" foreach BastarList; KillBastar = False

Trigger 10 (Ez a késleltető, ennek kellene 3 másodpercenként újra üzembe állítani a Nuke Zone-t, ha valaki "kisütötte" volna)

X: 0
Y: 0
Activate: Repeatedly
TimeOut: min 3 max 3 avg 3
Condition: !KillBastar
Activation: KillBastar = True

Mi lehet a gond, miért nem hajlandó nálam ez működni?????

A másik, amivel nem boldogulok jelenleg, az az, hogy ha egy adott objektum elpusztul (legyen a neve "cel"), akkor azt hogy tudom megoldani, hogy győzelemnek minősítse? Az "Alive" dolog esetén ugye ilyenkor "False" jön vissza lekérdezésnél, de azzal nem tudok egy Triggert üzembe helyezni :(