v__tibor Creative Commons License 2002.12.09 0 0 2235
Azért valljuk be, hogy ez a probléma (a turbo kenetlenségi és túlmelegedési esete) valószínűleg csak kánikulában autópályán blokkolóra fékezés utáni leállításkor, vagy gyorsforgalmi út mellett lakó egyén automata kapuval ellátott garázsába 3000 fordulat feletti beállásakor jelentkezhet elsősorban. Ha ebből gond lenne, nem dobták volna így piacra ezt a motorösszeállítást mert szerintem a mai világban egyszerűen nem éri meg olyat eladni, ami ne lenne dilettáns- és bolondbiztos, ne lenne egy kicsit túlméretezve, márcsak a renomé miatt is. Hisz ez is "csak" egy szériamotor, s mint minden ilyenben bizonyára még vannak tartalékok (mindenféle autósportnak a mozgatórugója a tuningolás, hozzápiszkálás). A mai járgányok minden alkatrész szintjén egy bizonyos élettartamra vannak méretezve-tesztelve, hajtják 2-3-4 százezret és aztán minden egyszerre "esik szét". A néha igazán meghajtott motor megpihentetését minden jóérzésű egyén megteszi (az atléták sem csak a célvonalig futnak), de minden jóérzésű egyén csak ritkán hajtja meg igazán a sajátjának tartott motort.
Előzmény: atompyka (2234)