Pár dologhoz bővebben is hozzászólnék, de ugyebár semmi flame!
Kedves Dozsi!
Újfent elolvastam hozzászólásaidat, lenne pár észrevételem:
- hegyet nem lehetett ingyen emelni
- hogy hol van víz, az könnyen látható, mert átszínezi a vezeték környékét
- „a toronyhazak egymas szajaba lognak. Ez talan azert van, mert nagy teruletre teszel suru lakonegyedet." akkor, hogyan másként épülnek majd 4x4-es épületek?
Ami nem tetszik:
- nincsenek daruk, az egész építkezés abból áll, hogy megássak az alapozást, némi vasszerkezet a tetejére, aztán hopp ott a toronyház
- nem láttam még a valóságban 30 emeletes gyárat
- nem határozhatom meg az iparágak adóját, így nem dönthetem el, a városnak mely iparágak kellenek, és melyek kevésbé (pl.: vegyipar)
- minden maszat (ezt már írtam) a világoskék menün világoskék betűk, világoskék alapon, kék szövegek. A tanácsadók egyszerűen rondák.
- uncsi, mert az elején nagyon nyögvenyelősen indul (bár nem ez az egyetlen ilyen program). Tehát: újabb parcellázás, pénz kifogy, várakozás év végéig, parcellázás… Az sc2000-ben ez még nem untatott, de itt már igen. Lehet, hogy azért, mert ilyen téren a program semmit sem változott.
Kedves Korx!
Nem tudom miért lett volna a sc2000 könnyebb, amikor az sc3000 nem más mint grafikai tunningon átesett sc2000, némileg egyszerűsítve, minél többen tudjanak vele játszani. Már IMHO.
„Nem használ 3d gyorsítót (max kiválaszthatod, hogy méglassúbb legyen)." hát ekkor ezek szerint mégiscsak használ, csak nem valami jó hatásfokkal.
Nézd meg a Transport Tycoon (veriking játék) folytatását a Rollercoaster Tycoon-t (ez is legalább olyan jó, mint a másik) ott egész kis kafa utakat lehet építeni, és az alkalmazottak is elég intelligensek, meg a látogatok is!
„A közlekedési helyzet a városomban kissé kaotikus" nálam is az volt. Hiába építettem dupla utat, elkerülő utakat, buszt, metrót, egyszerűen mindig találtak maguknak valahol egy útvonalat, azt használták, óriási dugó volt, máshol meg szinte semmi forgalom.
Igazából, nekem nem nyújt annyi újdonságot, amelyek egyrészt kiegyenlítik a hiányosságait, illetve ezt már láttam sc2000 néven. Ezzel meg már nem akarok szenvedni. És a grafika nem minden. Ezt egy olyan ember mondja, aki jókat játszott a Civ1-gyel (most már kicsit csúnya szegény, de attól még jó volt), illetve a Master of Orion 1-gyel, aminek grafikájára anno mindenki köpködött. Mi több, volt szerencsém a sc1-hez, és az sc2-höz is. Nos, ezzel csak a grafikára vonatkozó elvárásaimra próbáltam rávilágítani.
Üdv mindenkinek, Mike