Fefe_2108 Creative Commons License 2002.11.26 0 0 8
IMHO semmit nem érnek ezek a töréstesztek... az amcsik baleseti statisztikás módszere sokkal jobb, csak az ugye új típus esetén nem működik.
Az említett tesztben kiderítették, hogy a Samara életveszélyes jármű. Nos, aki ezt elhiszi, annak úgy kell neki :) Szerencsére én eddig nem törésteszteltem az enyémet (egyszer sávváltott nekem sztrádán egy Scania busz, akkor csak az oldalsó indexlámpa búrája sérült :), de egy kedves ismerősöm már jónéhányszor "letesztelte" a sajátját, és a tapasztalat igencsak a törésteszt eredményei ellen szól. Nem is csoda, teljes agyrém összesen KÉT jól definiált ütközési körülményre tesztelni. Pláne, hogy a gyártók ezután erre kezdenek optimalizálni, átverve ezzel a vásárlókat.
Ha a Samaránál biztonságosabb járművet keresnék, én biztos nem Yarist vagy Puntót vennék... esetleg Mercedes, Volvo, Volga szóba jöhet :)
Előzmény: privet (1)