sansalvador Creative Commons License 2002.11.22 0 0 3076
"Az a baj az ilyenekkel, hogy a hozzánemértés, a szerelési útmutatók teljes hiánya, a szar alkatrészek együtt szülik a sok gánymunkát."

Tudod valóban az az igazság, hogy ezt egy teljesen normális autószerelő is tudja és elismeri, sőt ismeri ezt a problémát! Nekem van egy autószerelő barátom, akivel szoktunk ilyenekről beszélni. Ő több továbbképzésen kitanulta a francia autók javitásának furfangjait és ha megcsinál valamit, akkor azt a gazdája nem viszi vissza mégegyszer ugyanazzal a hibával. Ilyen tök egyszerű a képlet. Esküszik a francia autókra. Vajon miért?

Viszont a Mazdaguru, aki az autószerelő tudományok mestere, ügyfeleinek simán bekinálja a gyári 28 ezer forintos '8-szor' leminőségipróbázott fékbetét helyett a 8 ezer Forintos utángyártott vacakot, meg még ki tudja mi mást, hiszen "nem mindenki tudja megfizetni a jó minőségű, gyári alkatrészeket, de mi tudjuk, melyik olcsóbb. Utángyártottal szabad helyettesíteni.
Szabad a frászt. Meg lehet tenni, de hülyeség. A gyári cuccnál nincs jobb. Főleg a fékeken nem szabad spórolni. Tudom, megjártam ennek az utját én is.

De had kérdezzem meg: vajon aki megvesz egy Mazdát, eleve nem nagyon tudom elképzelni, hogy ne lenne pénze alkatrészre akkor, amikor állitólag 'sose' megy tönkre a verda? Magyarul a hibátlan autóra amire alig kell költeni, nyilván megspóról egy rakás pénzt, (amig mi mindent kicserélünk a francia autóinkon) akkor nem jut egy rendes gyári fékbetétre???

Mazdaguru suxxx...:-)

Előzmény: raider (3074)