Na, végre egy értelmes hang és nem bunkózás meg ehhez hasonlók.
Szerintem a trabantok betiltásáról valójában nincs szó, amiről szó van az az, hogy csak akkor lehetnek majd forgalomban, ha megfelelnek bizonyos környezetvédelmi előírásoknak. Ha EU tagok akarunk lenni, akkor pedig ezeknek meg kell felelnünk, ha tetszik, ha nem. Teljes mértékben egyetértek azzal, hogy nem kéne büntetni a kispénzűeket. De neked pedig egyet kéne érteni azzal, hogy nem kéne büntetni a gyerekeinket, akik a mi bűzünket fogják majd beszívni jó pár év múlva. Az pedig, hogy a kétüteműek csak kisrészben felelősek a környzetszennyezésért, elképzelhető, de már rengetegszer kifejtettem, hogy NEM CSAK a kétüteműekkel van probléma és a szigorodó környezetvédelmi előírásoknak NEM CSAK a kétüteműek nem fognak megfelelni. Valószínűleg rengeteg idősebb autót is érinteni fog a dolog és ha ezeket mind figyelembe vesszük már egyáltalán nem elhanyagolható a környezet terhelése.
Az, hogy az állam ezt a problémát hogyan oldja meg és hogyan támogatja azokat az autósokat, akiknek át kell alakíttatniuk a kocsijukat, az politikai kérdés. A lényeg ettől még lényeg marad: anyagi helyzetre való hivatkozással ne lehessen legálisan, indokolatlan mértékben szennyezni a környezetet.
A Trabik átalakítását meg szorgalmazom! Századszor írom, nem trabiellenes vagyok, hanem bűzellenes.