Ahogy az opeléknél lenni szokott:
Maga az elv jó, de a kivitelezés szar. A váltó gyakorlatilag ugyanaz, mint a sima manuális az 1.4 16v-ben (rövidebb, mint az 1.2-es manuális, hogy ne legyen annyira kirívó a különbség gyorsulásban :)) ), csak 2 szervó rángatja a kapcsolóvillát. Egy jó váltóval biztosan működhetne, de az Opel váltók túlságosan akadoznak, relatíve nagy erőt kell kifejteni egy-egy váltáshoz.
Hogy lehet vezetni:
automata üzemmódban úgyanúgy, mint bármelyik autót: behúzod "D"öbbenetesbe és nyomod a gázt, mint süket a csengőt. Annyi a különbség, hogy nem annyira egyenletes a gyorsulás, mint egy hidrokuplungos autómatánál (a kuplung huzalát is egy szervó cibálja)
Kézi üzemmódban:
Jobbra húzod a + - jelzés közé és kézzel föl le váltogatsz, mintha szekvenciális lenne: Kuplungolni nem kell, a fokozatokat látod a műszerfalon, hibásan váltani nem tudsz.
Kb ez a kiosztása:
+
Automata N
-
R