capa
2002.11.15
|
|
0 0
3064
|
Sőt, szerintem még GR(I)-ből is, bár ez nem teljesen biztos. Az viszont annál inkább, hogy a "régebbi fajtájú" SRI x4 megjelölés alatt futó modellekben nem az SRI-kben akkoriban általában megszokott, hengerenkénti injektoros 1,9i motor van (120-123 LE-vel), hanem a kp.-i befecskendezéses, esetleg karburátoros 109/110 LE-s 1,9-es.
A '93-as modellévtől a négykerékhakajtású változatok már csak a 2.0i XU10J2C motorral voltak megrendelhetők - a T16 kivételével. Ekkor szűnt meg az Mi16 x4 is.
Érdekesség, hogy a Peugeot 405 4x4-es a Citroën BX GTI 4x4 változat hátsó hídját örökölte, így fordulhatott elő, hogy a hátsó tengelynél hidropneumatikus szintszabályozás van, amivel rossz terepviszonyok között lehet pár centit emelni a "seggén". |
Előzmény: 405GRX (3063)
|
|