"gyakorlatilag ugyanannyi papir, stb. kell a 62-es vonalhoz, mint az 1-eshez)"
Ha valami pont forgalomarányos, az a menetrend. A 100-as vonal és válfajai hosszú 10 oldalakon következnek, talán összesen nincs annyi a mellékvonalak darabonkénti egy dupla oldala.
"Jöhet a reklám, a sportegyesület, a szimf. zenekar, és még ki tudja, mi minden..."
Ezek pedig akkor is lesznek, ha a MÁV-nak csak TINA vonalai lesznek (2500 km)
Ráadásul van egy csomó, ú.n. állandó költség. Pl. nem hiszem, hogy pl. Kál-Kápolnán kevesebb embert foglalkoztatnának, mert megszűnt a Recski meg a Kisújszállási vonal. Forgalmista, Jegypénztáros, Hangosbemondó úgyis kell oda. És még lehet, hogy így sincs _állandóan_ munkája.
Hangsúlyozom, hogy én nem kardoskodok azon vonalak mellett, aminek nincs értelme (teherforgalom nincs + személyforgalom elenyésző), de azért legalább a valós költségeket sózzuk csak szegényekre, és ne a menetrend és a fúvószenekar költségét.