bicsi Creative Commons License 2002.11.05 0 0 855
Lehet, hogy pongyolán fogalmaztam:
vagy nem sokkal lesz különb az analógnál, csak drágább. És álló helyzetben felkapcsolhatod a lámpát, meg ilyesmi.
Ezt úgy értettem, hogy amennyiben automatikára vágysz, és nem manuális irányításra, úgy tényleg nem lesz nagy különbség, mivel azt analógban is frankón meg lehet csinálni.

Ha manuálisan akarsz LokEgerészni, ott már nagy lesz a különbség. Én a néhány nappal ezelőtt feltett kérdésem egyik részében (mellékvonali fejállomás, teherpu. + vonal) pontosan ezért szavaztam feltétel nélkül a DCC-re, mert ez a feladat szakaszolgatva sokkal több kötöttséggel jár, mint amúgy.

Mondok egy szép elvi példát is: Komáromban a mozdonyszínben általában két mozdony is áll egymás mögött, és két oldalra is van a kijárata a mozdonyszínnek. Vagy pl. itt az M47-ek kedvenc parkolási módja az, hogy beállnak egymás mögé, a mozdonyszín előtt.
Namost ezt azért DCC-ben szimpatikusabb megvalósítani, mint analógban.(Csak M47 nincs hozzá:(

Előzmény: simico (852)