Hali!
2, Épp azt mondom, hogy nem fog lerepülni. A Focusom sport futóműve puhább, mint az Astrám normál futóműve. Az igényes felépítése miatt viszont jóval nagyobb kanyarsebességre képes. A Ghia meg kifejezetten puha, sok embernek túl puha. Ez a nyűves Ford tudod gyárt ilyet is olyat is. A Ghia amellett, hogy puha azért még rendes kanyarsebességekre képes.
Ne tegyél mellé egy 306-ost, kellemetlen lesz.:)))
4, Nem maradtál te egy kicsit le esetleg? Az európai Ford is gyárt jó motyit. Egy kettőn még egy érdekes felirat is található, pedig teljesen széria autók.
VTEC<>iVTEC Ez már nem egy annyira felhúzott motor. A Honda mérnökei is rájöttek már arra, hogy nem csak a lámpától lámpáig gyorsuló fiatalok vennék meg az autóikat.:)
Én azt szeretem, ha a benzinesnek is ott jön meg. Ezért is szeretem az autómat és ezért tartom jó motornak a ZETEC motort. Nem kell pörgetni.
A dieselet még nem vezettem így nem is mondanék róla véleményt, de akivel beszéltem nem tartja nyomtékszegénynek persze ez semmit sem jelent. (a VW TDI motorjai nekem sem a kedvenceim, nocsak valamiben egyetértünk? a fenébe:))))
Nekem ezzel az egésszel csak annyi volt a célom, hogy ne az előitéletek döntsenek. A sok segítőkész ember könnyen rámondja egy ország autóira, hogy pattogós, megbízhatatlan stb. és már ezek a jelzők nem igazak. Típus függő az egész.
Na ennyi elég az OFF-olásból. Elnézést a topic nyitótól.