A gagyi-gyartas - ha egyaltalan letezik ez a fogalom - a teljes jarmuiparra ervenyes:igy a vasutra is.
Épp az elöbb magyaráztam, hogy még autógyártók között is vannak kivételek. Hogy a busz gyártók között is vannak, azt persze nem tudom.
Masreszt egyaltalanb nem biztos, hogy jo az, ha egy vasuti jarmuvet eleve 60 evre terveznek.
Ez attól függ, hogy a gyártó mit gyárt. Ha rossz minőségű dolgokat gyárt, akkor arról igyekszik meggyőzni a vásárló, hogy arra van szüksége. ez természetes.
Mar a 70-es evek ota gyartanak rovidebb elettartamu, de ennek megfeleloen konnyebb, olcsobb es gazdasagosabban uzemeltetheto jarmuveket, melyek tovabbi elonyokkel is birnak.
Ne haragudj, de ez úgy néz ki, mintha egy reklámból másoltad volna ki. (Tényleg nem akartalak megbántani) Mi köze van a gazdaságosabb üzemeltetéshez annak, hogy könnyebb ahhoz, hogy gazdaságosan üzemeltethető.
"További előnyökkel is bírnak" képzelem mi lenne a topikon, ha egy vasúti járműgyártó ezt írná valamelyik termékéről.