Már Carpy is elismerte, hogy már a "belföldi fővonalakra" is szükség van.
Carpy ezt mindigis elismerte, ez nem ujdonsag. Csak szerintem Te sokkal tobb vonalrol gondolod azt, hogy szerintem szukseg van ra, mint amennyirol en :-)
A Délibe pl. pillanatok alatt beér a vonat, míg a Népligetbe a busznak át kell vergődnie a városon.
Na ja, csak kozben 3 ponton megall, szemben a vonattal ami csak a Deliben, + esetleg Kelenfoldon.
Az autópályák bevezető szakasza is tragédia hétköznap reggel. Ott el lehet veszteni a busz minden előnyét.
Pinter ur is megmondta, hogy ez napi 2 ora, az is csak munkanap. A het 168 orajabol osszesen 10. Akkor sem valik lehetetlenne a bejutas, csak valamivel lassabba. Egy tavolsagi utazas eseten a nagy tavolsaghoz kepest ez kicsiny veszteseg. Elovarosoknal mas a helyzet, de ott soha nem is tagadtam a vasut szuksegsseget, sot, eppen a fejleszteseert esdekelek.