Carpy Creative Commons License 2002.10.31 0 0 730
Csakhogy az ilyen közvetlen járatokat meglehetne oldani például a nyugaton is sok helyen járó és talán majd itt is forgalomban lévő SIEMENS motorvonatokkal, azokra sem fér fel kényelmesen 100 utasnál több és sokkal komfortosabb.....

Nem lehet megoldani. Nem birja el az egyvaganyu palya, hogy ilyenek szaladgaljanak felorankent a 2 orankenti gyorsvonatok helyett. Nehogy az legyen erre a valasz, hogy akkor epitsunk masodik vaganyt...

Nagykanizsa-BP Siemens motorvonattal kényelmes, gyors és jobb mint a busz.

Nem lesz gyorsabb, ha meglesz az utopalya.
Nem feltetlenul jobb, mint a busz. (A josag igen relativ. Szerintem nem jobb, szerinted igen.)
Viszont sokkal dragabb a szerelvenyek beszerzese, tekintve, hogy egy 50 szemelyes busz 40 millio forint, egy 120 szemelyes Siemens motorvonat meg 700 millio.

busszal sem lehet mindent megoldani. Keskeny, zsúfolt és még sokszor büdös is...

Keskenynek keskeny, de ettol meg nem zsufolt. Ha pedig valami budos, akkor az a vonat, helyesebben a MAV vonatai.

Előzmény: V43 1177 (729)