looksharp
2002.10.31
|
|
0 0
699
|
Az elbontott iparvágányokból nem lehetne felújítani (konkrétan) a 121-es kb. 70 km hosszú "problémás" szakaszait, annál is inkább, nert ami "c" rész van benna, az zömmel 100% betonljas rész. Magyíarul, szét kellene dúrni, és teljesen újat építeni... Na, azért hozzátartozik, hogy 1997-98-99-ben itt 670 millióért építették ki a MEFI/MERÁFI rendszert, közel 60 dolgozót megspórolva ezzel (na, akiknek egy része továbbra is vasutas, csak nem Szőregen, hanem mondjuk Makón, Szegeden, vagy Békéskacsán)
Egyébként a bontott anyagok (iparvágány, fővonali átépítés) többnyire hasznosulnak, de olyan sok helyre kell a vissznyeremény, hogy az elsoztás után nagy volumenű változást (kivéve egy-két nagyobb átépítést. pl.Debrecen-Tiszalök) nem lehet látni. |
Előzmény: seTTebello (668)
|
|