looksharp
2002.10.31
|
|
0 0
696
|
Csak a fuvaroztatónak nem mindegy, hogy 1-2 kilométert, vagy esetleg 15-20-at fuvaroztat közúton, az átrakás a telephelytől milyen messze történik (kivezényelni embert, annak az utazási költsége) Valószinű,l nem véletléenül mondták nekem a két említett településen, hogy szívesebben rakodnanak a helyi állomáson. Ez olyan, mint a cukorrépa, azaz a helyi állomásra behordja a termelő (tsz) saját eszközzel, míg ha 20 kilométert kell vinnie a saját állomásig, akkor az már bérfuvar. Amennyire az én hézagos műveltségem terjed, a versenyképesség terén, főleg mezőgazdasági terményeknél, nem állunk annyira jól, így a "Nagy Csalatkozás" előtt.
(Magyarul: mindaddig, amíg az állam, illetve a politikai vezetés nem vállalja fel a vonalmegszüntetés politikai kockázatát, addig igenis, hogy ahol lehetne rakodni, ott biztosítsa a közforgalmú vasút a rakodást. Sajnos egy ekkora cégnél mindig van egy-két olyan havi fixes, aki lusta egy-két tollvonással piacképesebbé tenni a saját cégét.) |
Előzmény: Carpy (623)
|
|