seTTebello Creative Commons License 2002.10.31 0 0 694
Carpy írta: Osszefoglalva: A gurulo koltsegek megterulhetnek egy rendszerbe foglalt uzemben, de a palyafelujitas, es a jarmuvek csereje mar nehezen. Ezert valoszinusitem, hogy 30-40 ev mulva egy-ket TINA folyoson, nehany fontosabb belfoldi fovonalon, valamint a budapesti elovarosi vasutakon kivul alig lesz vasutvonal Magyarorszagon.

Én írtam: Ha külön lesz válaszva a pályavasút, akkor az már nem egy rendszer. Nem biztos, hogy jó ez így, végülis ha egy rendszerben marad, akkor hatékonyabbnak is kellene lennie.

Carpy: Ezert valoszinusitem, hogy 30-40 ev mulva egy-ket TINA folyoson, nehany fontosabb belfoldi fovonalon, valamint a budapesti elovarosi vasutakon kivul alig lesz vasutvonal Magyarorszagon.

Én:Ha nem változik semmi akkor igen. De én azt mondom, hogy egy kicsit változhatna.

Ezt egy kicsit meg szeretném magyarázni. Kicsit off is lesz. Tehát, akkor lesz alig vasút 30-40 év múlva Magyarországon, ha a mai fenntartható fejlődés csakugyan fenntarható. Vannak válságtünetek, amelyek nem erre utalnak.
A politikában amely a többség akaratán alapszik, nincs többség, nem volt az amerikai elnökválasztáson, nem volt Németországban, nem volt Szlovákiában sem.
A gazdaságban az amerikai óriáscégek csődje, és Argentina, Mexikó válsága sem marad egyedi eset. De volt ilyen a Távol-Keleten is.
De hatalmas vagyoni különbségek is vannak a népek között, egész földrésznyi területek kerültek a tarthatatlan szegénység kategóriába.
Ezek nem fogják befolyásolni a világ sorsát, de jelzik mi következhet.
Ameddig a globális gazdaság és benne Magyarország is a jelenlegi módszerek szerint alakítja gazdasági életét, addig tényleg csökkeni fog a vasút szerepe.

Előzmény: seTTebello (687)