dyz Creative Commons License 2002.10.31 0 0 691
hogy 30-40 ev mulva egy-ket TINA folyoson, nehany fontosabb belfoldi fovonalon, valamint a budapesti elovarosi vasutakon kivul alig lesz vasutvonal Magyarorszagon
Tudsz mondani olyan (lehetőleg európai) országot, ahol ennek a tendenciának látható jelei vannak?

Közlekedési miniszterre nem kell szavazni, de a közlekedési minisztert jelölő pártra igen.
Ha valaki még így se érti: ha bármelyik párt ilyen közlekedéspolitikával indulna egy választáson, arra nem fogok szavazni :) Így már ok?

Más. Én is az egy rendszerben maradó vasút híve vagyok, egyszerűen azért, mert gazdaságilag a darabolás, régiósítás stb. csak többletköltségekkel jár. Kétségtelenül annyi előnye van, hogy jobban kimutatódik, mi mennyibe kerül valójában, bár a korrekt elszámolások megvalósíthatósága ügyében szkeptikus vagyok. Olyan ez, mint a járműjavító kft-k. Most már látható, mennyibe kerül egy nagyjavítás, de senki nem lett boldogabb tőle...
Előzmény: Carpy (674)