Csak siman le kellene oket valasztani a MAV-rol, es a regiok kezebe adni a dontest, hogy mi legyen veluk.
Miért pont a régiók? Az egy teljesen mesterségesen létrehozott valami.
Ezekutan viszont nem lepodnek meg azon, ha a regiok, latva, hogy sajat zsebbol megy a dolog, inkabb azt mondanak, hogy koszonom szepen, de nincs rajuk szukseg, elo a buszokkal.
Egy cseppet sem lepődnék meg azon, ha nem változna semmi.
Osszefoglalva: A gurulo koltsegek megterulhetnek egy rendszerbe foglalt uzemben, de a palyafelujitas, es a jarmuvek csereje mar nehezen. Ezert valoszinusitem, hogy 30-40 ev mulva egy-ket TINA folyoson, nehany fontosabb belfoldi fovonalon, valamint a budapesti elovarosi vasutakon kivul alig lesz vasutvonal Magyarorszagon.
Ha külön lesz válaszva a pályavasút, akkor az már nem egy rendszer. Nem biztos, hogy jó ez így, végülis ha egy rendszerben marad, akkor hatékonyabbnak is kellene lennie.
Ezert valoszinusitem, hogy 30-40 ev mulva egy-ket TINA folyoson, nehany fontosabb belfoldi fovonalon, valamint a budapesti elovarosi vasutakon kivul alig lesz vasutvonal Magyarorszagon.
Ha nem változik semmi akkor igen. De én azt mondom, hogy egy kicsit változhatna.