Megegyszer az allaspontom:
Egyaltalan nem tartom surgosnek a mellekvonalak megszunteteset. Csak siman le kellene oket valasztani a MAV-rol, es a regiok kezebe adni a dontest, hogy mi legyen veluk. Ezekutan viszont nem lepodnek meg azon, ha a regiok, latva, hogy sajat zsebbol megy a dolog, inkabb azt mondanak, hogy koszonom szepen, de nincs rajuk szukseg, elo a buszokkal. Vagy megprobalkoznak a kozos berletes, osszehangolt megoldassal.
Ahogy ma vannak a mellekvonalak, ugy nem maradhatnak.
Hosszabb tavon pedig csak az a vonal maradhat meg, amelyikre nem kell kolteni. Amit nem most el arviz, eso, ho, amelyiken nincs nagyobb hid, es egyeb mutargy. A masik dolog pedig a jarmuvek: Ha a BZ-k vegkepp nem birjak tovabb, nem hiszem, hogy uj jarmuvekre be fog ruhazni egy regio.
Osszefoglalva: A gurulo koltsegek megterulhetnek egy rendszerbe foglalt uzemben, de a palyafelujitas, es a jarmuvek csereje mar nehezen. Ezert valoszinusitem, hogy 30-40 ev mulva egy-ket TINA folyoson, nehany fontosabb belfoldi fovonalon, valamint a budapesti elovarosi vasutakon kivul alig lesz vasutvonal Magyarorszagon.