Carpy Creative Commons License 2002.10.30 0 0 660
Elég gáz lehet, ha az ilyen (gondolom nyereséges) viszonylaton is csökkenteni kell a járatok számát.

Igen, sajnos ez volt a helyzet. Szigorodtak a korulmenyek, vissza kellett fogni a teljesitmenyt. Betett az Erzsebet ter kikoltoztetese is. Igazabol altalaban igy is felfer mindenki, de igy mar elofordulhatnak allo utasok. Annakidejen, amikor meg nem szivattak allamilag a Volanokat, meg tudta tenni a Zala Volan, hogy egy olyan jaratra, amire hetfon, csutortokon meg penteken kellett egy masodresz (mentesito) autobusz, elkuldte kedden es szerdan is, hogy kiszamithatobb, megbizhatobb, vonzobb legyen a szolgaltatas, ne legyen tolakodas, stb. Na ennek a szep vilagnak vege.
A Volanok ugy nyeresegesek, hogy az elviselheto minimumra csokkentik a mozgatott ferohelyek szamat es ez az utasok kenyelmenek rovasara megy. Pedig csak parmillio forint kellene ahhoz, hogy gyakorlatilag kifogastalan legyen a szolgaltatas.
Kb. ez a helyzet. Ezzel erdemes osszemerni a MAV szazmilliardos tamogatasat.

Bocs a Volanos temaert, de ha mar elojott itt, akkor gondoltam kifejtem itt.

Előzmény: dyz (656)