looksharp
2002.10.30
|
|
0 0
618
|
A 112-es vonalon betonaljas és talpfás szakaszok váltják egymást, persze a zöme talpfás. Az ágyazat 40-50 cm vastag zúzottkő. Az aljállagról pontos infóim nincsenek, amikor erről a vonalról láttam egy pályás értékelést, nem jelezte, hogy nagyobb mennyiséget kellene cserélni. A sínrendszer alapján persze lehetne akár 20 tonna is az engedélyezett tengelynyomás, de ennek értelme nem lenne, tekintve, hogy a Nagykálló-Nyíregyháza szakaszon 17,5 vagy 18,5 tonna az engedélyezett terhelés.
Kampányforgalomra, legalábbis cukorrápára nem lehet arrafele számítani, azt a homokon nem termelik. Marad a fűrészárú, a rönkfa, illetve Balkányba acélsordony és acéllemez, ezt most Nyíradonyban, vagy Nyíregyházán rakják ki, onnan közúton... |
Előzmény: DJ. Bakter (607)
|
|