looksharp Creative Commons License 2002.10.29 0 0 606
Egy fénysorompó telepítési költsége típustól és az érintett vágányok számától függően 20-70 millió forintba kerül.
Biztosított útátjárót nem biztosítottá nagyon nehezen lehet, sőt, abban az esetben lehetetlen, ha a közforgalmú vasútvonal olyan úttal keresztezik, ahol menetrendszerinti autóbuszjárat van. Ezért maradtak a sorompók a 62-esen. És megy a bohóckodás a jegyvizsgáló részéről...

A 113-ason a tengelyterhelést akár ma fel lehetne emelni Nagykálló Elág. és Balkány között 17,5 tonnára, vagy 18,5 tonnára. Ugyanis a pálya pár száz méteren "c" , a többin "48" rendszerű. az át nem épített "i" szakaszok Balkány és Nyíradony között vannak.
Az áruforgalom betiltása: Biri és Balkány állomások töröltetve vannak az árudíjszabási kilométer-mutatóból, rakodás csak külön engedéllyel (magyarul: soha) engedélyezett. Anno, négy éve kb. 20.000 tonnás fuvarozási igénnyel találkoztam a két településen összesen. (Vácinak: Nem az utcán szembejövet találkoztunk...)